TREND || PRINT OP PRINT

29-06-2014 08:30

Hi,

Onze eerste officiele blog post. En dan wordt die ook nog eens op een zondag geplubliceert terwijl wij dat eigenlijk nooit doen. Dit zal dus ook meteen de laatste keer zijn dat dat gebeurt.

Voor vandaag hebben wij een leuke trend uitgekozen, namelijk de print op print trend. We willen natuurlijk van jullie weten of dit een YAY OF NAY is.  Maar wij hebben er natuurlijk ook een eigen mening over.

 

 

 

 

Robin:

De print op print trend, ja wat moet ik er van zeggen. Ik draag het zelf ook, maar het licht er wel aan wat. Soms vind ik het echt vreselijk lelijk en soms juist heel leuk. Ook de print speelt een grote rol ik hou bijvoorbeeld niet van stippen en strepen maar bijvoorbeeld een leuke bloemetjes print, ja waarom ook niet? Zelf heb ik een broek en bloesje met eifeltorens. Ben er niet helemaal kapot van maar het kan er mee door. Doe mij maar een ander leuk printje haha. Ik vind het toch wel een YAY

 

Jessica:

Ik ben er dus echt niet kapot van van dat print op print, vind het een beetje het zelfde als dat je helemaal in het roze ben dus bijv. roze broek, jas, shirt, schoenen, sokken, sjaal etc. Is toch ook niet mooi. Dus vind dat print op print ook niks. Zo niet mijn ding! Ik vind het een NAY

We zijn natuurlijk erg benieuwd naar wat jullie vinden en daarom hebben wij een enquete, gewoon omdat het leuk is om te kijken wat er uiteindelijk uitkomt. Natuurlijk mag je ook een reactie achterlaten met wat je er van vind, dat vinden wij ook super leuk natuurlijk.

 

Enquête

PRINT OP PRINT TREND

YAY (4)
NAY (1)

Totaal stemmen: 5

Onderwerp: TREND || PRINT OP PRINT

Geen commentaar gevonden.

Nieuw bericht