OUTFIT || PRINT ON PRINT PARIS

29-06-2014 16:17

Hi,

Eigenlijk was het de bedoeling dat we vandaag maar 1 post zouden doen. Maar aangezien die ging over print op print en wat jullie daar van vinden, bedacht ik me mijn eigen printjes broek en bloes vandaag aan te trekken. Daarom hebben we besloten om een outfit post van vandaag ook maar even online te zetten.

Vandaag droeg ik (robin) een geprinte broek met bijpassende bloes. Ik wist eigenlijk nog niet zo goed wat ik aan zou trekken vandaag, het moest natuurlijk leuk staan maar moest voor vandaag ook makkelijk zitten. Het werd dus mijn geprinte broek en bloes die ik bij de H&M heb gekocht. Ze waren allebei in de aanbieding voor maar €5,- per stuk een echt koopje dus.€10,- voor een hele outfit. Verder draag ik ook nog mijn slip-on schoentjes die ik op de haagse markt heb gekocht voor maar €20,-  Ik was vandaag dus helemaal aangekleed voor maarliefst €30,- 

 

Ik ben natuurlijk altijd super benieuwd wat mensen er van vinden en dat hoor ik dus ook graag. Laat dus even een reactie achter, als je een blog heb laat die dan ook achter dan kunnen wij ook even bij jullie een kijkje nemen.

 

Liefs,

Onderwerp: OUTFIT || PRINT ON PRINT PARIS

Outfit

Jennifer 29-06-2014
Super leuk je outfit en ook erg gewaagd. Ik zeg eerlijk ik durf er niet in te lopen omdat ik bang ben voor wat mensen zullen zeggen maar vind het echt super vet staan bij je. En die schoenen zijn echt geweldig en goedkoop ik heb ze tot nu toe alleen nog gezien voor 80€ ik ga jullie blog zeker in de gaten houden vind hem nu al super!!

GO ON LADYSSS

Nieuw bericht